BATTLE OF EPIC PROPORTIONS!

Chat that's general in nature. (Stuff that doesn't belong in any other forum.)

Moderator: Staffers

Unread postby Atriel » January 6th, 2009, 5:58 pm

Yep, we need to know his attacks. And if he has any life saving items with him.
Atriel
OMEGA DESU!
 
Posts: 1030
Joined: October 21st, 2007, 3:49 am

Unread postby xthr » January 6th, 2009, 6:20 pm

Pedobear checks his attacks and items before deciding to...?


xthr
Crack Addic!
 
Posts: 215
Joined: November 9th, 2008, 8:53 am

Unread postby Catastrophe » January 6th, 2009, 8:09 pm

yoink and ropes' effect?
"We want a game that's going to chop us the second we screw around, or just flatten us at its whim... until we finally beat it. They demand more of us, and we rise to the occasion because we're that good. And that feels good. And that's why we game."
Rus McLaughlin, IGN
User avatar
Catastrophe
DESU DESU!
 
Posts: 734
Joined: December 18th, 2007, 3:40 am
Location: Trust me.... you DONT wanna know.

Unread postby that one guy » January 6th, 2009, 9:43 pm

I'd go for Yoink, but what does Ropes do?
User avatar
that one guy
Crack Desu!
 
Posts: 481
Joined: August 17th, 2008, 11:11 pm
Location: How should I know?

Unread postby Shourai » January 6th, 2009, 10:50 pm

Didn't Pokemon also have a rope item? Same function as dig and teleport.
Shourai
Crack Addic!
 
Posts: 218
Joined: March 15th, 2008, 8:30 am

Unread postby Atriel » January 7th, 2009, 1:34 am

^Yep. I doubt the rope has the same effect on this one. <_<


Effects of yoink (wtf is that?), ropes and empty sack?

I'll take touch and jump as simple attacks.

We need Pedobear to learn the molest attack. Against this odds it seems necessary. (Unless that's what yoink is...)
Atriel
OMEGA DESU!
 
Posts: 1030
Joined: October 21st, 2007, 3:49 am

Unread postby Duvet » January 7th, 2009, 2:27 am

Atriel wrote:^Yep. I doubt the rope has the same effect on this one. <_<


Effects of yoink (wtf is that?), ropes and empty sack?

I'll take touch and jump as simple attacks.

We need Pedobear to learn the molest attack. Against this odds it seems necessary. (Unless that's what yoink is...)


Everyone knows Pedo-type moves are super effective on a loli. But, I'd suggest using the rope to prevent movement first.
User avatar
Duvet
Might just like this board
 
Posts: 33
Joined: August 20th, 2008, 8:24 pm

Unread postby xthr » January 7th, 2009, 2:37 am

http://aozora-hitori.com/PedobearStrikesBack.jpg

yoink.
xthr
Crack Addic!
 
Posts: 215
Joined: November 9th, 2008, 8:53 am

Unread postby abscess » January 7th, 2009, 4:50 pm

lol
This is so freaking weird! Pedobear got in such a bad situations with that strong an opponent!
But.... For Yoink to be effective, wouldn't you have to make the loli fall asleep/unconscious? I ain't sure, that's why I ask.
Hmm..... If the ropes do what I think they do, then perhaps they can do the trick! Anyway, Check if Yoink does something interesting and prepare to cure Pedobear, just in case.
"I settled for that shriek. Those dull vacant eyes... oiled cabbage stench of her...! [...] You know what? I'm sorry if I'm not gonna do this the way you want me to or the way you might. But I will not make an angel out of someone who wasn't an angel...!" -Chief Tyrol, on his beloved wife.
Have you heard about the saying that goes something like "drunk people and kids tell no lies"? Well, that's just a fallacy.
User avatar
abscess
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1939
Joined: April 25th, 2008, 10:08 am
Location: Parmistan lol

Unread postby solopy567 » January 7th, 2009, 4:52 pm

Use ropes to tie her up and then use yoink. If empty sack does what i think it does, then use it before the loli gets out of the ropes.


Yay 100th post! :D
User avatar
solopy567
DESU DESU!
 
Posts: 516
Joined: November 24th, 2008, 7:41 pm

Unread postby Atriel » January 8th, 2009, 1:27 am

Ropes
Empty Sack
Yoink

Or Ropes > Yoink.
Atriel
OMEGA DESU!
 
Posts: 1030
Joined: October 21st, 2007, 3:49 am

Unread postby I1nk » January 8th, 2009, 1:33 am


LOL.... Wounder what they are going to do??? Anyway poor lolipedofin. Should have gotten M.J instead, oh well, we just lost one of the best cats.
Well I am going to say go with the empty sack and rope. Throw the empty sack over her and then use rope. LOL as long as it don't take you to the beginning of the cave.
Last edited by I1nk on January 14th, 2009, 1:10 am, edited 1 time in total.
"Night closed night, other night, night pain, night sink, is night/stay night."
User avatar
I1nk
Crack Addic!
 
Posts: 147
Joined: October 13th, 2008, 2:58 pm

Unread postby inferno_flamex » January 8th, 2009, 2:59 am

I'd say JUMP..

It gives Pedobear to have one turn of 'immunity' to her attacks...
Besides.. We need to know what else she has in her attack list... So to see another move that she has for now, with no risk of getting hurt, would be a good idea.
"When a petanko hugs you, she's hugging closer to her heart"...
~:~:~
"There is no greater love, between a boy and his pillow"
~:~:~
http://www.youtube.com/watch?v=oZ_FT_c3IiQ
User avatar
inferno_flamex
DESU DESU!
 
Posts: 832
Joined: March 13th, 2008, 5:00 pm
Location: Somewhere that's raining Bishoujos

Unread postby Kid-Wolf » January 8th, 2009, 3:55 am

Well since there is one revive in stock we can always use that to rez lolipedofin at a later time. Besides M.J. could of been a better shield then that porr cat since he's resistant to most loli attacks isn't he?
User avatar
Kid-Wolf
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1833
Joined: August 31st, 2008, 8:08 pm
Location: Inside the Depletion Garden

Unread postby Inverted » January 8th, 2009, 1:42 pm

Yoink
Empty sack
Ropes?

Pedo-bear better hope for the best.
Maybe we can make Michael to dance to distract her.
User avatar
Inverted
Crack Desu!
 
Posts: 263
Joined: February 2nd, 2008, 7:25 pm

Unread postby Catastrophe » January 16th, 2009, 10:19 pm

hey, what happened with this??
"We want a game that's going to chop us the second we screw around, or just flatten us at its whim... until we finally beat it. They demand more of us, and we rise to the occasion because we're that good. And that feels good. And that's why we game."
Rus McLaughlin, IGN
User avatar
Catastrophe
DESU DESU!
 
Posts: 734
Joined: December 18th, 2007, 3:40 am
Location: Trust me.... you DONT wanna know.

Unread postby xthr » January 17th, 2009, 12:38 am

I died.

(actually I'm preparing for spring semester to start, so gotta finish some stuff. I'll get back to this when things settle down +_+. Sorry, this is why I wasn't very active lately)
xthr
Crack Addic!
 
Posts: 215
Joined: November 9th, 2008, 8:53 am

Unread postby Kid-Wolf » January 17th, 2009, 6:13 am

xthr wrote:I died.

(actually I'm preparing for spring semester to start, so gotta finish some stuff. I'll get back to this when things settle down +_+. Sorry, this is why I wasn't very active lately)


Figgured as much, and here I was about to say the phrase, "Where's Rena when you really need her?"
User avatar
Kid-Wolf
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1833
Joined: August 31st, 2008, 8:08 pm
Location: Inside the Depletion Garden

Unread postby zweiterversuch » January 18th, 2009, 11:49 pm

....


Flash back:

LOLI girl with knives: I sacrifice "sanity" and 500 defense points in order to use "Berserk" and mix my deck.

Pedo bear: That tactic...it can't be!?

LOLI girl with knives: I play now the "School days fan card" and summon:

Pedo bear: NO! Stop it!

LOLI CAUST

Image


Pedo bear: NOOOOO!!!!

- he commits suicide after that.

_________________________________

and that is what happened while we weren't watching...
http://visualnoveldai.com/
If you want to create your own visual novel go there!
Try it out, no compromise!
8 inches in a week!

btw Princess Tutu is still Awesome!!!
zweiterversuch
$dead
 
Posts: 1424
Joined: February 7th, 2008, 6:53 pm

Unread postby arlan » January 19th, 2009, 11:40 pm

Awesome topic I hope you get back to this soon. (trying to get post count up so I can post links :roll: )
arlan
Totally hardly posted
 
Posts: 4
Joined: January 19th, 2009, 11:22 pm

PreviousNext

Return to General Chat

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest

cron