How (not) Awesome Shinji can be

It's alright, we feel your pain. Noone wants to admit being gar for Berserker.

Moderator: Staffers

Unread postby Mkilbride » December 5th, 2008, 12:31 pm

Shinji reminds me of Raitei for some reason. So he should facepalm himself. :P
User avatar
Mkilbride
DESU DESU!
 
Posts: 686
Joined: May 20th, 2007, 7:56 pm

Unread postby inferno_flamex » December 5th, 2008, 12:31 pm

This topic is like a bunch of masochists...

in a way...
I mean.. You force yourself to admit shinji ish AWESOME.. And you enjoy every second of it...

Yup.. Somehow the pain that is to drown oneself in the 'awesome' being that is Shinji... is pleasurable?


..
...

Hmm.. So therefor...
Shinji is so awesome, that i'm masochistic for him...


Oh wait.. sheeet... Thats effing SCARY! WTF!?!?
Last edited by inferno_flamex on December 5th, 2008, 12:32 pm, edited 1 time in total.
"When a petanko hugs you, she's hugging closer to her heart"...
~:~:~
"There is no greater love, between a boy and his pillow"
~:~:~
http://www.youtube.com/watch?v=oZ_FT_c3IiQ
User avatar
inferno_flamex
DESU DESU!
 
Posts: 832
Joined: March 13th, 2008, 5:00 pm
Location: Somewhere that's raining Bishoujos

Unread postby Raitei » December 5th, 2008, 12:32 pm

matthewfarenheit wrote:Shinji is so unawesome that he makes other Shinjis from other series (Evangelion anyone?) look manly.
fixed. :)
oh yeah, now you mention it, all shinjis I have seen in animes so far is either emo bitches or assholes. :lol:

any1 interested in answering my side question? :P

Mkilbride wrote:Shinji reminds me of Raitei for some reason. So he should facepalm himself. :P
oh yeah, if you're trying to pick a fight again, you're wasting your time. sorry kid.
"Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes... chaos.
I'm an agent of chaos."
Fate/world providence
User avatar
Raitei
OMG! WTF WHO SET THIS TITLE! LULZ
 
Posts: 2277
Joined: August 7th, 2007, 12:26 pm
Location: Distant wilderness

Unread postby Watashimo » December 5th, 2008, 12:50 pm

Raitei wrote:any1 interested in answering my side question? :P


Well, in reality its because Shinji's negative GAR level is so high that it invokes similar love and worship from people of very low GAR levels. They are in awe of how NOT GAR he can be and actually often times mistaken him for a woman.
"Hah, I see, I see! Yeah, thats so much more important than who my master is! You're right, kid!" - Lancer
"Therefore, give me tea." - Okazaki Tomoya.
User avatar
Watashimo
Crack Desu!
 
Posts: 339
Joined: September 13th, 2008, 2:06 am
Location: Clock Tower

Unread postby inferno_flamex » December 5th, 2008, 1:21 pm

Watashimo wrote:
Raitei wrote:any1 interested in answering my side question? :P


Well, in reality its because Shinji's negative GAR level is so high that it invokes similar love and worship from people of very low GAR levels. They are in awe of how NOT GAR he can be and actually often times mistaken him for a woman.


Woah! MAKES SENSE!!

So technically.. Those 'Nega-GARs', are people who are GAR for Shinji..

So that means that they are NOT GAR for archer/lancer right? Since.. They.. are.. Nega-Gar?
And in fact see them as a... Nega-Gar Char?

...

Wait...

New Gar term?? >_<
"When a petanko hugs you, she's hugging closer to her heart"...
~:~:~
"There is no greater love, between a boy and his pillow"
~:~:~
http://www.youtube.com/watch?v=oZ_FT_c3IiQ
User avatar
inferno_flamex
DESU DESU!
 
Posts: 832
Joined: March 13th, 2008, 5:00 pm
Location: Somewhere that's raining Bishoujos

Unread postby Prince6233 » December 6th, 2008, 5:31 am

inferno_flamex wrote:
Watashimo wrote:
Raitei wrote:any1 interested in answering my side question? :P


Well, in reality its because Shinji's negative GAR level is so high that it invokes similar love and worship from people of very low GAR levels. They are in awe of how NOT GAR he can be and actually often times mistaken him for a woman.


Woah! MAKES SENSE!!

So technically.. Those 'Nega-GARs', are people who are GAR for Shinji..

So that means that they are NOT GAR for archer/lancer right? Since.. They.. are.. Nega-Gar?
And in fact see them as a... Nega-Gar Char?

...

Wait...

New Gar term?? >_<


Well in that case in the word gar replace r with y :lol: lollz :lol:
User avatar
Prince6233
Posting more than n00bs
 
Posts: 24
Joined: November 30th, 2008, 9:28 am
Location: Monkeystaan

Unread postby Raitei » December 6th, 2008, 5:51 am

Prince6233 wrote:Well in that case in the word gar replace r with y :lol: lollz :lol:
let me ask this first : do you know what gar is?
"Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes... chaos.
I'm an agent of chaos."
Fate/world providence
User avatar
Raitei
OMG! WTF WHO SET THIS TITLE! LULZ
 
Posts: 2277
Joined: August 7th, 2007, 12:26 pm
Location: Distant wilderness

Unread postby Prince6233 » December 6th, 2008, 11:56 am

Raitei wrote:
Prince6233 wrote:Well in that case in the word gar replace r with y :lol: lollz :lol:
let me ask this first : do you know what gar is?



And your point is ???

Btw raitei u messed up your own signature its stronger not stranger :lol:
so sweetheart before you preach you better know your role first :wink:
User avatar
Prince6233
Posting more than n00bs
 
Posts: 24
Joined: November 30th, 2008, 9:28 am
Location: Monkeystaan

Unread postby Raitei » December 6th, 2008, 12:00 pm

Prince6233 wrote:And your point is ???

Btw raitei u messed up your own signature its stronger not stranger :lol:
so sweetheart before you preach you better know your role first :wink:
ignorant people is ignorant.
Raitei wrote:
Kiraiya wrote:You got the definition right but the origin wrong. It was a typo someone made while trying to spell gay for archer.instead of gay the spelled gar and it stuck. I was there when the meme appeared in /a/
yep, the guy in question certainly wanted to write "GAY for archer" but wrote "GAR for archer" instead. since then, it's been a popular term to define a man whose character and appearance is so manly that most heterosexual males will declare their undying love for him :lol:


BlackTornado wrote:
gexer64 wrote:
BlackTornado wrote:
joker ftw! Pain receptors warn you of danger. Soon the body will release hormones to suppress the pain when its evident that the pain can do no more good


When you say joker, are you referring to me? If so you may continue to do so :D


no. i was referring to the joker in batman. He said, what does not kill us, makes us stranger.


video for reference :


watch it from 4:57. before you comment next time, make sure you know the subject in hand. :roll:

on topic : shinji is so unawesome he would cause the people typing "gay for archer" typoed into "gar for archer".
"Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes... chaos.
I'm an agent of chaos."
Fate/world providence
User avatar
Raitei
OMG! WTF WHO SET THIS TITLE! LULZ
 
Posts: 2277
Joined: August 7th, 2007, 12:26 pm
Location: Distant wilderness

Unread postby BlackTornado » December 6th, 2008, 12:26 pm

raitei you amaze me... just how much effort do you put into digging up posts for quotes? =P respect, man, respect
fourFyFSIX
User avatar
BlackTornado
Addict
 
Posts: 115
Joined: August 3rd, 2008, 10:09 am

Unread postby Donvermicelli » December 6th, 2008, 1:57 pm

Prince6233 wrote:Shinji is a legend whose

whining > andrew symonds
arrogant > Adolf Hitler
cowardly > armadillo
stubborn > Communist
frail > Ricky pontings integrity
insane > Michael Jackson
annoying > George Bush


see shinji is a legend who beats those people in their own fields lollz :wink:


Doesn't that make him a heroic spirit that can be summoned by the holy grail? :lol:
User avatar
Donvermicelli
Addict
 
Posts: 72
Joined: February 16th, 2008, 9:20 pm

Unread postby matthewfarenheit » December 6th, 2008, 2:13 pm

Donvermicelli wrote:Doesn't that make him a heroic spirit that can be summoned by the holy grail? :lol:


Lol, if you summon Shinji as a Servant, you're better off leaping from the top of a building... or having lot's of command spell forced sex, if you're one of those Nega-Gars inferno talks about :shock:
User avatar
matthewfarenheit
Addict
 
Posts: 111
Joined: July 31st, 2008, 12:08 am

Unread postby Raitei » December 6th, 2008, 3:12 pm

matthewfarenheit wrote:.. or having lot's of command spell forced sex, if you're one of those Nega-Gars inferno talks about :shock:
:shock:
>_>

shinji's so unawesome he'd drive berserker mad even without mad enhancement.
"Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes... chaos.
I'm an agent of chaos."
Fate/world providence
User avatar
Raitei
OMG! WTF WHO SET THIS TITLE! LULZ
 
Posts: 2277
Joined: August 7th, 2007, 12:26 pm
Location: Distant wilderness

Unread postby Mkilbride » December 6th, 2008, 3:41 pm

Shinji as a servant would be great, I'd kill him myself. he'd be just that weak, that even a normal shotgun / pistol could kill him, lol.
User avatar
Mkilbride
DESU DESU!
 
Posts: 686
Joined: May 20th, 2007, 7:56 pm

Unread postby Raitei » December 6th, 2008, 5:12 pm

Mkilbride wrote:he'd be just that weak, that even a normal shotgun / pistol could kill him, lol.
... you can't hurt even the weakest servant (*looks at avenger*) with normal / conventional weapons... the exception being gil since he has a normal, real body.
fuyuki wiki wrote:Also as they're spiritual bodies, not ones with true flesh, they can't be harmed by modern weapons. This is the most dangerous part of Servants, as far as us normal folk are concerned.
"Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes... chaos.
I'm an agent of chaos."
Fate/world providence
User avatar
Raitei
OMG! WTF WHO SET THIS TITLE! LULZ
 
Posts: 2277
Joined: August 7th, 2007, 12:26 pm
Location: Distant wilderness

Unread postby Mkilbride » December 6th, 2008, 5:48 pm

You don't get it, do you?

He'd be the exception to the rule. It's SHINJI.
User avatar
Mkilbride
DESU DESU!
 
Posts: 686
Joined: May 20th, 2007, 7:56 pm

Unread postby Watashimo » December 6th, 2008, 5:54 pm

You two are just natural enemies aren't you lol.
"Hah, I see, I see! Yeah, thats so much more important than who my master is! You're right, kid!" - Lancer
"Therefore, give me tea." - Okazaki Tomoya.
User avatar
Watashimo
Crack Desu!
 
Posts: 339
Joined: September 13th, 2008, 2:06 am
Location: Clock Tower

Unread postby Raitei » December 7th, 2008, 12:02 am

Mkilbride wrote:You don't get it, do you?

He'd be the exception to the rule. It's SHINJI.
talk trash all you want; it doesn't change the fact that no matter how unawesome heroic spirit shinji is, he can still own your ass with no problem.
"Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes... chaos.
I'm an agent of chaos."
Fate/world providence
User avatar
Raitei
OMG! WTF WHO SET THIS TITLE! LULZ
 
Posts: 2277
Joined: August 7th, 2007, 12:26 pm
Location: Distant wilderness

Unread postby nobaka » December 7th, 2008, 12:19 am

gexer64 wrote:Even minor characters are more gar than Shinji. Take Rin's friends for example. They get 5 seconds of screen time and they are still more awesome than Shinji will ever be.

Compared to Shinji, Neco arc is like berserker.


Dude. Makidera's hot. Don't even get me started on Mitsuzuri.


Remember guys, the more you hate him, the easier it is for him to become a heroic spirit. Kinda like
Angra Manyu.
User avatar
nobaka
DESU DESU!
 
Posts: 581
Joined: January 11th, 2008, 6:12 am

Unread postby Kid-Wolf » December 7th, 2008, 12:25 am

Well we all know that Shinji is should die, but for some reason the way he is he's like a roach. No matter what you do he somehow finds a way to come back.
User avatar
Kid-Wolf
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1833
Joined: August 31st, 2008, 8:08 pm
Location: Inside the Depletion Garden

PreviousNext

Return to Fate/stay night Chat

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests