WHERE THE FUCK IS MY Fate/ Hollow patch?

It's alright, we feel your pain. Noone wants to admit being gar for Berserker.

Moderator: Staffers

WHERE THE FUCK IS MY Fate/ Hollow patch?

Unread postby Anon of /jp/ » November 1st, 2008, 5:33 pm

Since HF is old now....











































































Just trolling ^^
Thanks for your hard work :D
User avatar
Anon of /jp/
Might just like this board
 
Posts: 41
Joined: March 16th, 2008, 1:08 pm

Unread postby Kid-Wolf » November 1st, 2008, 6:15 pm

Why did I get this feeling someone would pull this one off, but yeah give it time and either mirrormoon will pick up the slack for BeastLair, or the guys at BeastLair itself will finish it.

Never the less I really look forward to playing F/HA in English though.
User avatar
Kid-Wolf
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1833
Joined: August 31st, 2008, 8:08 pm
Location: Inside the Depletion Garden

Unread postby HeartCard » November 1st, 2008, 6:27 pm

It'll be quicker just to learn japanese and play F/HA that way. Trust me. lol
HeartCard
Addict
 
Posts: 89
Joined: August 3rd, 2008, 1:08 am
Location: Isn't it Sad, Sakura?

Unread postby Kid-Wolf » November 1st, 2008, 6:43 pm

Well I'll keep that in mind, but the way Nasu does his stuff it's best to start with an easy Visual Novel though. Althoguh I'll keep that in mind though.
User avatar
Kid-Wolf
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1833
Joined: August 31st, 2008, 8:08 pm
Location: Inside the Depletion Garden

Unread postby Mkilbride » November 1st, 2008, 7:12 pm

Wow, lol, good troll, when I saw the topic, I was about to come in and go "Who the fuck are are you to moan like this!" lol, you really got me.
User avatar
Mkilbride
DESU DESU!
 
Posts: 686
Joined: May 20th, 2007, 7:56 pm

Unread postby Kid-Wolf » November 1st, 2008, 11:14 pm

Well never the less he was one of the nicest trolls I have ever seeen though.

Anyhow if this does get done it'll be something close to a total Godsend. Also, it'll be a miracle if it's done sometime this year by anyone doing the translation of course.
User avatar
Kid-Wolf
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1833
Joined: August 31st, 2008, 8:08 pm
Location: Inside the Depletion Garden

Unread postby eharper256 » November 1st, 2008, 11:50 pm

Wow, a sheep in trolls clothing. Can't say I've seen that ever before. Well played, sir, well played. I too was about to come in and bitch at you for your unfeeling, horrendous topic title.
User avatar
eharper256
Posting more than n00bs
 
Posts: 21
Joined: November 1st, 2008, 11:32 pm
Location: Under your desk

Unread postby Blue Gunner » November 2nd, 2008, 5:12 am

HeartCard wrote:It'll be quicker just to learn japanese and play F/HA that way. Trust me. lol


Thank you for your sincere faith.
Improve your vocab and feed people in need: http://www.freerice.com
User avatar
Blue Gunner
Addict
 
Posts: 113
Joined: October 1st, 2006, 3:45 am
Location: Tokyo, Japan

Unread postby AlinSabel » November 2nd, 2008, 5:17 am

Blue Gunner wrote:
HeartCard wrote:It'll be quicker just to learn japanese and play F/HA that way. Trust me. lol


Thank you for your sincere faith.


I think they were looking for someone who will spoil them silly with an installer.
User avatar
AlinSabel
DESU DESU!
 
Posts: 726
Joined: April 1st, 2008, 10:49 pm

Unread postby Xamdou » November 2nd, 2008, 5:40 am

I finished F/HA without understanding a single thing 8)
"You sit proudly in this cave , like a Queen of Egypt.
In my service to you , I shall never know rest.
To prove my devotion , I have stolen this ostentatious offering.
But I'll show you things your dark blue eye haven't seen , smiles like a lake in the sun , blossoming like a lotus."
User avatar
Xamdou
DESU DESU!
 
Posts: 584
Joined: October 19th, 2008, 7:38 am
Location: The Ever Distant WC

Unread postby shirou12 » November 2nd, 2008, 11:27 am

Your not alone Xamdou. 8)
User avatar
shirou12
Crack Addic!
 
Posts: 231
Joined: January 26th, 2008, 8:36 am
Location: Philippines

Unread postby Anon of /jp/ » November 2nd, 2008, 12:02 pm

eharper256 wrote:Can't say I've seen that ever before. Well played, sir, well played.


viewtopic.php?t=1418&start=0
:lol:
User avatar
Anon of /jp/
Might just like this board
 
Posts: 41
Joined: March 16th, 2008, 1:08 pm

Long Time Lurker

Unread postby JLA » November 3rd, 2008, 2:11 am

I just wanted to say how happy I am that HF is released and send a big thanks out to the MM staff!!! :)
Time for sleepless nights and zombified work days :twisted:
User avatar
JLA
Addict
 
Posts: 60
Joined: November 3rd, 2008, 2:06 am
Location: Phoenix AZ

Unread postby Kid-Wolf » November 3rd, 2008, 4:03 am

If I didn't know any better you're hoping that a F/HA release will be done sometime soon. Never the less I like your hopefullness about this project to be done sometime.
User avatar
Kid-Wolf
I can haz postingz nao? K thx
 
Posts: 1833
Joined: August 31st, 2008, 8:08 pm
Location: Inside the Depletion Garden

Unread postby DevilKingBaal » November 3rd, 2008, 7:29 am

Heh
User avatar
DevilKingBaal
Posting more than n00bs
 
Posts: 20
Joined: November 3rd, 2008, 7:23 am

Unread postby nanaya_shinya » November 3rd, 2008, 10:11 am

HeartCard wrote:It'll be quicker just to learn japanese and play F/HA that way. Trust me. lol


Yes, but it's the "learning the language" part that will consume most of your time.
!すでのな
User avatar
nanaya_shinya
OMEGA DESU!
 
Posts: 1177
Joined: July 25th, 2008, 11:46 am
Location: Ahnenerbe Cafe, Beast's Lair branch, lurking the KanColle threads.

Unread postby inferno_flamex » November 3rd, 2008, 11:20 am

Isnt he barking up the wrong tree?
"When a petanko hugs you, she's hugging closer to her heart"...
~:~:~
"There is no greater love, between a boy and his pillow"
~:~:~
http://www.youtube.com/watch?v=oZ_FT_c3IiQ
User avatar
inferno_flamex
DESU DESU!
 
Posts: 832
Joined: March 13th, 2008, 5:00 pm
Location: Somewhere that's raining Bishoujos

Unread postby nanaya_shinya » November 3rd, 2008, 11:23 am

inferno_flamex wrote:Isnt he barking up the wrong tree?

Yup, he is. Btw, how is BL doing with Fate/Hollow?
!すでのな
User avatar
nanaya_shinya
OMEGA DESU!
 
Posts: 1177
Joined: July 25th, 2008, 11:46 am
Location: Ahnenerbe Cafe, Beast's Lair branch, lurking the KanColle threads.

Unread postby Blue Gunner » November 3rd, 2008, 11:58 am

Getting there. No big status updates as of yet.
Improve your vocab and feed people in need: http://www.freerice.com
User avatar
Blue Gunner
Addict
 
Posts: 113
Joined: October 1st, 2006, 3:45 am
Location: Tokyo, Japan

Unread postby animefanrk2k » November 3rd, 2008, 5:26 pm

I saw this coming, so nice one! XD

Ah, I can't wait to start the HF route. Still at work for me. :roll:
User avatar
animefanrk2k
Addict
 
Posts: 65
Joined: November 21st, 2006, 10:32 am
Location: From the Black Hole...

Next

Return to Fate/stay night Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest